Saturday, November 12, 2011

ego perut...

perut gua lapar...nasi gua beli bungkus tadi, ada atas meja sebelah netbook gua berfacebook...

tapi...apa ke celaka....perut dah lapar, nasi dah ada...tunggu nak makan je...gua tak mampu nak makan....

perut gua ni kadang-kadang perangai macam iblis.....lebih tepat lagi, perut gua ni manja, manja jenis mengada...nak lempang kan perut sendiri...

gua memang kena tunggu perut gua ni lapar gila babi dan tunggu perut gua ni beralah dengan nasi kl baru lah gua boleh makan...tapi nak tunggu perut gua beralah tu sampai tahap taip komen facebook pon tangan terketar-ketar, barulah dia beralah....iblis bukan...???

dah beralah , barulah gua boleh jamah nasi tu....

bila gua makan pulak, mesti tak habis...gua suap 2,3 mulut...dah hilang rasa lapar gila tadi...hilang la selera gua...tak sempat nak rasa kenyang gila babi....

hari-hari, ni la yang gua duk alami....

gua, sejak 4 tahun lepas, yang dah sedia kurus, datang kl, makin kurus...

egonya perut gua...

gua nak bagi nasihat pun, perut ni bukannya jenis spesis yang ada perasaan....

ok...setiap kali waktu makan di kuala lumpur, setiap kali tu, gua rindukan masakan mak gua di kampung....

No comments:

Post a Comment