Saturday, April 30, 2011

note Fb part 6- awak = si dia

okey.....malam ini hati saya berbicara lagi.....satu perangai pelik yang saya miliki....banyak sebenarnya dan yang satu ni memang pelik....apabila hati ini berbicara....semestinya untuk awak.....

Bila saya katakan yang saya sayang atau suka berkawan dengan awak.....saya akan lakukan apa saja untuk menjaga hubungan ini....walaupun ia dilihat kurang senang di mata orang lain.....

dan bila saya berada di dalam jajahan awak...awak patut peluk saya dengan erat dan jangan biarkan saya pergi kerana saya akan lakukan benda yang sama untuk awak....malah lebih dari itu.....saat itu awak adalah keutamaan saya.....

pendek kata.....kalau saya ada kuasa super hero saya akan bagi awak dunia.....

tapi sayang.....perangai pelik saya yang sememangnya pelik....saya sepatutnya memeluk awak dengan lebih erat selagi saya masih di jajahan awak.....

Now, it's too late.....saya telah terlepas penerbangan tersebut.....penerbangan terakhir yang membawa saya ke tempat yang bernama TOGETHER......

peringatan : seorang wanita mampu menumpaskan seorang super hero (sekiranya sekarang saya seorang super hero)....

No comments:

Post a Comment