Saturday, April 30, 2011

note Fb part 7-baik ada makna

keputusan untuk berubah menjadi seorang bad boy bila makwe yang kite minat cakap " awak terlalu baik untuk saya " adalah tidak betul....

seorang perempuan memang nak kan seorang lelaki yang baik pon.....dan tak semestinya kita....yang dia pernah cakap "awak terlalu baik untuk saya"......

jadi....bagi aku....teruskanlah menjadi lelaki yang baik.........akan ada suatu hari nanti seorang perempuan yang menghargai kebaikan kita........

jangan risau.....kita teruskanlah pendekatan yang kita guna selama ini....sentiasa gembira dalam kehidupan....

untuk seorang lelaki yang sering mencarut, memaki orang, lewat ke kelas, melawat tempat-tempat maksiat, cuai dalam solat...tepi masih lagi dilabel baik...sesungguhnya aku memang berbangga....

namun...aku tertanya-tanya...sekiranya aku dedahkan segala perkara diatas secara details.....adakah dia akan terima aku...?????

aku pasti jawapannya....awak seorang lelaki yang tidak layak dibuat laki........

hahaha....

ingat....kebanyakan lelaki ni baik dengan makwe yang dia minat jer....

yang makwe-makwe ni jangan pula tanya soalan bodoh seperti.."awak baik dengan saya ni mesti ada makna kan...????"..

2 comments: