Sunday, May 8, 2011

lu penah rasa

berat...!!!
..itulah yg gua rasa....sangat berat....!!!
....lu penah rasa mcm mane bile cinta lu ditolak oleh org...penah..penah...!!!!..berat kan..???mcm mane gua tau berat....sbb gua tgh rs....sebijik atas belakang....gua pikul kesana-kemari....ok...setakat ni gua mampu bawa lg dengan senyuman.........
ok...itu x penting......gua dah lama bawa....seberat tu dah jd biase-biase je bg gua....
ok...skrg ni gua pikul bende lain....agak berat juga.....

lu tau kan entry awek sweet gua mmg sweet dan power.....lu bc kisah awek sweet...perghhhh.....kalo di teliti betul2 seolah-olah kalo x dpt awek sweet mmg gua x kawen dah...
seriously mende tu betul.....ape yang gua rasa kepada awek sweet mmg betol....sape yang berani nak potong jari untuk menafikannya....

tapi....tapi...!!!2,3 ari ni gua sering didatangi oleh peri cinta yang x putus-putus terngiang-ngiang di telinga gua....mcm bunyi nyamuk pon ade juga....peri cinta ada tanya gua " lu rasa lama mana lu nak tutup jantung lu untuk orang laen"...perghhh soalan peri cinta mmg xboleh blah....ntah, skrg pon gua dah rasa yang awek sweet dah ade org laen....hari-hari duk msg depan gua.....perkiraan secara psikologinye xdelah org nak msg mak, ayah, adik, abg2, atau kawan pompuan sampai begitu sekali....kan2 peri cinta....dalam kepala gua cuma ada satu benda yang gua yakin selama ni....gua yakin cinta awek sweet kepada gua masih ada cuma skrg ni awek sweet tengah ego....ego yang teramat....insyAllah dengan ego die tu, mungkin die akan memiliki seorang lelaki yang jauh lebih baik dari gua....itu sgt baik untuknya tp x bagi gua.....

ok...sbnrnye peri cinta dah tau ape yang akan jadi kepada gua dalam masa 2,3 ari ni....patut la peri cinta beriya-iya tanya soalan tu....
sbnrnye gua telah didatangi oleh seorang wanita....seorang wanita yang sudi untuk memberikan cintanya kepada gua.....wanita ini telah mengirimkan cintanya kepada seorang rakan gua....rakan gua lah yang menyampaikan cinta wanita itu kepada gua.....cinta kirim mengirim gua syak....walaupun kirim mengirim cinta tu berjaya juga sampai....

ape yang berat sangat...ape...!!!!
....berat la...!!!!skrg kesah gua dengan awek sweet blom terfikir tuk gua abiskan....dan seorang wanita yang sudi memberikan cintanya kepada gua menantikan jawapan daripada gua....ok....
..ok...kalau gua pilih untuk terus menunggu awek sweet....dan wanita tu akan rasa mcm gua rasa...cinta ditolak....perghhhh.....
..ok...kalau gua pilih wanita ni....dan gua terpakse lepaskan awek sweet yang dah 4 tahun gua tunggu...perghhhhhh..........

ok...sekarang gua tunggu peri cinta datang....peri cinta....tolong gua....

No comments:

Post a Comment