Wednesday, May 11, 2011

xde mood

dalam gua sedap-sedap guling-guling layan panas pagi....tiba-tiba peri datang buka pintu bilik gua, lepas tu lepas kuat-kuat....gedegang...!!!!

babi punye peri....dah xde nilai islam dah gua tgk...dgn muka cengel x mandi lagi, dgn x bagi salamnye....gua hampir-hampir je nak angkat astray rokok baling kat muka dia....naseb baek lu peri....naseb baek....

gua pon jemput la masuk....gua tanye...." ni ape hal pulak en. ederus buat kat lu ni...teruna lu ade lagi ker..??".....

ni bukan masalah ederus....masalah ederus kita setlekan depan pintu neraka....gua x puas hati dgn lu....kalau lu terus perangai mcm ni, gua malas lagi nak ambik tau masalah cinta lu lepas ni...

gua bangun, capai tuala, pegi toilet, basuh muka, gosok gigi, pekena milo secawan, pau winston light sebatang, ngadap fesbuk, sambil tunggu tgh ari, gua nak mandi, pegi cari nasi.....

masalah dengan peri cinta gua setlekan mlm ni....

2 comments:

  1. aq nak mintak nasihat dr peri cinta boleh x?hahahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...nnt aku ajar mcm mane nak dptkan peri cinta untuk ko...

    ReplyDelete